Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Döner Bey. Meer weten? Ontdek meer
Hans
24 jun 2026 om 17:11
uitstekend zoals altijd en stipt optijd
Julia
24 jun 2026 om 15:29
Patat met jullie kruiden was heerlijk &&
Ky
24 jun 2026 om 1:36
Slecht koud en verkeerde bestelling geen alternatief, nalatigheid niet netjes. Ik belde en ook niet netjes een alternatief aangeboden zo mijn 32 euro nog iets weg.
naomi
23 jun 2026 om 20:05
Eten was weer lekker. Bezorging was prima
Mariam
22 jun 2026 om 15:00
Top Servive :)
Selcuk
22 jun 2026 om 14:59
Gezellig met collega”s geweest weer en was weer lekker
Kader
22 jun 2026 om 14:59
Snel en fijn geholpen
Zafer
22 jun 2026 om 7:56
Satekroketten besteld maar andere gekregen waarvan ze nog van binnen waren bevroren. Ik heb gebeld, zou
Aicha
20 jun 2026 om 10:27
Zoals altijd
Sandy
15 jun 2026 om 21:53
Bijna 2 uur lang moeten wachten, gebeld & ik kreeg te horen dat de bezorger onderweg is eindstand na 25 minuten stond ie voor de deur
Julian
15 jun 2026 om 1:24
"Het eten werd snel gemaakt en was nog goed warm. De smaak was heerlijk en de portie was prima. Zeker een aanrader, ik bestel hier vaker !!
Tereza
15 jun 2026 om 0:23
Hiç memnun kalmadım çünkü yemeğim hem gecikti hem soğuk tu