Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Döner Bey. Meer weten? Ontdek meer
Jullian
28 jun 2026 om 1:27
Zoals belooft 5 sterr voor de kassa medewerker !!!
Karinca
28 jun 2026 om 1:26
5 sterre
Atakan
28 jun 2026 om 1:25
Aanrader en vriendelijke gasten
Selcuk
28 jun 2026 om 1:23
Beste:)
Erwin
27 jun 2026 om 14:36
Het vlees in mijn kapsalon was verbrand en hart. En in de broodje dunner zat bijna geen vlees! Geen aanrader!
mike
26 jun 2026 om 14:31
eten was nat. viel uit elkaar van ellende. alles weg moeten gooien helaas
Hans
24 jun 2026 om 17:11
uitstekend zoals altijd en stipt optijd
Julia
24 jun 2026 om 15:29
Patat met jullie kruiden was heerlijk &&
Ky
24 jun 2026 om 1:36
Slecht koud en verkeerde bestelling geen alternatief, nalatigheid niet netjes. Ik belde en ook niet netjes een alternatief aangeboden zo mijn 32 euro nog iets weg.
naomi
23 jun 2026 om 20:05
Eten was weer lekker. Bezorging was prima
Mariam
22 jun 2026 om 15:00
Top Servive :)
Selcuk
22 jun 2026 om 14:59
Gezellig met collega”s geweest weer en was weer lekker